Beautiful monster.

Söndag, dagen då man vilar. För min del så behöver jag antagligen tejpa upp ögonlocken då jag festade halva natten och sen låg och trängdes i en soffa. Inte mycket till sömn!

Men, jag har inte riktigt tid med att vila för jag har två hästar att rida. På menyn står det Mellie - skritta ut själv och med Akilles tänkte jag försöka mig på att galoppera lite uppförsbackar. Får se om jag sitter kvar, han var fruktansvärt pigg igår när jag var ute och trav tränade. 
Att han desutom är ''rädd'' för allt och hoppar och har sig gör inte det hela bättre. Dumheter, Mellie som är 3 år yngre går bättre fram själv i skogen.

Sen är frågan med tösabiten om hon är svullen över knäna och om hon sträckte sig i ljumskarna sedan gårdagens kullerbytta. Men det lär jag märka när jag tar in henne.

Vad ska ni göra idag?


(Jag och min förra ponny Jolanda)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: