Someone like you.

Lördag, har redan vart i stallet engång efter som att jag hade morgonjouren. Det gick bra att släppa ut alla de små monstrena. Sopade och gjorde fint i stallet sen åkte jag hem och sov.
Hatar att inte ha körkort, skulle haft det för flera månader sedan. Men nu har jag det förhoppningsvis om nån vecka. Då slipper jag ta cykeln överallt!

Idag blir det nog ridhuset eller ut och sträcka på benen. Är lite kluven faktiskt, hon skulle behöva både och. I och för sig är väll sträcka på benen aningen mer lockande för min del. Var ett tag sedan hon galopperade med ryttare på ryggen - rättare sagt en månad. Så det vore nog lämpligt.

Å andra sidan handlar det om förberedelser till tre års testet och då bör hon vara väl bekant med ridhuset.
Vad hade Du gjort?

(Söten)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: