Days like this...

... är sega utan dess like!

Ditt namn: Anna
Längd: 168 centimeter över havet
Spelar intrument: Tvärflöjt?
Dina första tankar när du vaknar: Vart är jag?
Är du hungrig: Näää
Befinner du dig just nu: In ma house
Biter på naglarna: Nix

Färg på underkläderna just nu: Lila trosor och blå bh

Vad är du bra på: Milking tha kaos

Husdjur: Häst-ar och damrått-or

Är du singel: Nja

Hon/Han är snyggast i världen: Ingen, absolut ingen slår Johnny Depp

Hon/han vet mest om mig: Johnny Depp? I wish

Detta vill jag ha mest just nu: choklad och en snel hest

Mål i livet: Gifta mig, få massa snor ungar och vara lycklig

Rädd för: Jag är en viking! Nothing scares me

Favoritläsk: noon

Sjunger du i duschen: Yes mam

Skostorlek: 37-38

Vill du gifta dig någon gång: Ja!

Kommer du överens med dina föräldrar: jadå :)

Skor du använder mest: Lagårds dojjorna och conversefejken.

Dina kläder just nu: Jeans, linne, tröjja, strumpor och underkläder.

Favoritårstid: våren/sommar

Favoritlåt:: Just nu får det nog bli Timbuktu - resten av ditt liv.

Favoritmat: Tacos

Favoritdryck: Iste

Hur svarar du i telefon: ÖHHH

Sov du ensam inatt: Aldrig ensam när man har det dammigt!

Gjorde du kl 08 imorse: Spolade karusellen

Gjorde du för 15 min sedan: samma som nu

Sa någon senast till dig: *sprak sprak* vi får höras sen - Li

Godaste glassmaken: Fläder!

Fått i dig idag: Frukost delux hos chefens mamma och godis

Väder hos dig just nu: molnigt

Vaknar lätt: Så länge jag inte snoosar

Drömmer mardrömmar: nej

Det ser du om du tittar till höger: Vägg + Fendi och jag

Kuddar du sover med: två

Längtar du efter just nu: Lycka och framgång samt snälla kor och hästar

Det väntar om 10 år: Hmm, den som väntar får se

Saknar du just nu: Lycka och framgång samt snälla kor och hästar

Snus vs cigaretter: Snus

Önskan om barn: klart!

Ängel eller djävul: djävulen har ju rätt go värme tydligen

Blyg eller framfusig: jag är den perfekta kombinationen

Din dialekt: min egna

Det tycker folk om dig: I don't care

Den senaste du bråkade med: ähm i dono

Det är du sugen på just nu: Ensilage!

Bad vs dusch:  bad

Favoritfilm: i dono.

Den jag helst vill krama just nu: Sägs ju att man blir snäll av kramar så ska nog krama massa på Mellie ikväll
Den jag helst vill pussa just nu: Mannen

Sprit, cider, vin eller öl: sprit

Läser du horoskop: Ja

Bläck eller blyerts: Bläck

Hund eller katt: Mjaoo

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: