I'm back...

och nu har hur mycket som helst hänt sedan Mellie åkte hem den 1 maj efter tre års testet.

Tar allt steg för steg och hoppas att mina fd läsare kommer tillbaka!

Det som har hänt:
* Tagit studenten, allas mål här i livet och ja jag klarade det.
* Flyttat till Öland, nej det var väll inget änns mina stakare till päron trodde heller men så blev det.
* Fått jobb och jobbat på denna mjök-kogård sedan måndagen efter studenten.
Och det som bloggen handlat och fortfarande kommer handla om:
* Mitt nytillskott Bengtsson, mer om han i ett inlägg senare ikväll
* Skrivit på köptekontrakt på Mellie så nu väntar jag på att hon ska ombesiktigas, även mer om det senare ikväll.

Nu ska jag ut till kräken, påbörja trickträning med Bengan och öva ledarskap med Mellie.

Ha det gott så hörs vi senare!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: