Driftlig som få!

Idag har jag vart helt otrolig!
Först åkte jag & pappa in till Kalmar för att hämta min bil, han väckte mig vid halv 9 :"( Hemskt! Men ska kanske tacka honom för att jag fått så mycket gjort idag.

Iallafall, inne i Kalmar blev det shopping. Jädra mellandagsrea! Hate you. Blev iallfall en discogrimma till Bengan som sedan var för liten runt mulen. Han drar nog faktiskt ponny i grimmor och träns så ska fråga på Cheval om jag kan få låna hem ett svart Dyón träns och prova :) Och en almenacka till mig.
Sen två vita koftor, en vit långärmad tunn tröja, ett vitt linne, en Kingsland hoodtröja som jag hittade på Cheval's rea. 50% av kändes rätt vettigt :)

Sen hem och fick ett enormt ryck att börja möblera om. Så släpade fram en byrå jag haft ståendes i tvättrummet, rev ner min hemska spegelvägg och skruvade ur alla miljoner skruvar den satt fast i. Sen upp med tavlor och slutligen påbörjades storstädningen. Skurat varenda millimeter av huset, dammsugit, dammtorkat, plockat in och ur diskmaskinen, startat två tvättmaskiner så nu är det rent. Ruskigt rent!

Kollade klockan och insåg att jag vart i städdvala i 3 timmar så begav mig mot stallet, borstade på Bengan och gjorde mat :) Bytte täcke till det rutiga efter som att det blå har sämst passform.

Hem, min äckelgranne kom över och ville ha hjälp med sin dator. Tog 40 minuter (varav 20 att förklara vad en e-mail var) sen lekte jag med min nya fina stavmixer från Bodum. Mums! Kiwi, apelsin, mango och hallon blev super bra :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: