hört i stallet.

Tjej ett: "Varje gång man rider förbi den där bajshögen så ska dom nosa"
Tjej två: "Tänk om vi skulle nosa på vårat bajs med?! :O :O "
Tjej tre (rider inte utan går på backen): "Jag har inte nosat än..."

-
Tjej: "Anna mjölkar du korna för hand?"
Jag: "Nej, vi har maskiner som gör det"
Tjej: "Jaha. *funderar lite* Matar ni korna ur handen då?

-
Tjej: "Vad heter hon?" *pekar på Bengan*
Jag: "Bengan"
Tjej: "Vilket konstigt namn på en tjejhäst..."

-
Tjejen har tappat bort sin mössa och springer runt som en dåre och letar bostavligttalat över allt (spotunna, i boxen, under hästens täcke etc etc)
"Vart har jag lagt min mössa? :("
Vi börjar leta
"Du, den sitter fast i din luva på tröjan..."

Alltså! Jag har nog de grymmaste små tjejerna i stallet, de är så jädra sköna att det är osannorligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: