Huja.

Vilken dag, har mått illa och haft ont i huvudet. Hm, slängde på mig glasögonen så fort jag kom hem, prisa gud för dessa underbaringar! Nu ska de sitta på näsan enda fram till tisdag. Vill inte jobba i dom, ser ju utan till priset att jag får ont i huvudet ibland. Men idag kändes det som att migrän låg och kurrade i buskarna, har inte haft migrän sedan jag fick glasögonen (tack gode gud) och migrän tabletterna är jag allergisk mot, kräks om möjligt ännu mer. Kul :D

Iallfall, ikväll så fick jag mess från posten att Bengans täcke hade kommit hem. Hurra! Men när vi började mjölka så såg det dystert ut, vi skulle aldrig kunna hinna vara färdiga till halv 7. Men ack o ve det vände och vi gick segrande där ifrån kvar över 6. Så nu har jag ett fint övergångstäcke á 100g som ligger och väntar på att få provas på ponny skrutten som ska rakas imorgon eller på söndag.

För övrigt så flyttar Bengan på måndag istället efter som Li skulle sova över till tisdag, lycklig som jag är! Får trevligt nattsällskap två hela nätter :D Förutom att jag den andra natten dissar henne klockan tre men vat äver.

Sitter o planerar för morgondagen. Det börjar klockan 12 och håller på till 14.30, ska bli väldigt spännande och förhoppningsvis lärorikt! :D

Imorgon innan jag åker till Emmaboda ska Bengans prylar plockas ihop och saker som ska säljas ska fotograferas så snart kommer det upp bloopis med följande saker:

Nytt orange Schockemöhle Coch, dressyrschabrak - full
Nytt angel blue Scapa gamla modellen, hoppschabrak - full
Fåtalet gånger använd marinblått Schockemöhle Coch, dressyrschabrak - full
Använd marinblått m. guldiga passopaler (tror det är) Globus, dressyrschabrak - full
Använt marinblått m. vit kant och marinblå/röd passopal Tattini, dressyrschabrak - full

Rött använt Termomaster regntäcke strl 145
Rött/grått mysigt stalltäcke strl 135 (använt endast en vinter)

Rundsytt träns Colts m. remont nosgrimma och blingat pannband från Hööks - full

Sen är det nått bett med osså där. Ska kolla :) Men allt kommer upp imorgon förmiddag alt. kvällen.

Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: Visst kan man köpa begagnat, men det är svårt, dyrare och ofta är det gamla upplagor då. Fjärrlån innebär att böckerna lånas in från stora universitet, här kostar det en tia per bok.



Ja, det borde nog gå! :)

2011-12-02 @ 22:20:40
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Petra

Ååh va synd att jag inte har några pengar! Max skulle va supersöt i scapa schabraket, suktat efter det länge.. :'(



sv: Haha nä eller hur, men det är gulligt Bengtsson :)

2011-12-03 @ 12:50:00
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Malin Blixth

Hur mycket har du tänkt dig för scapa scharbraket? :)

villhavillha :D

2011-12-06 @ 08:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: