men pappa då.

Pratade nyss med min käre far om bil lån och transportlån till på söndag, allt kirrat känns jävligt bra!

Men min käre far är ju väldigt söt sådär.
A - Jag ska ställa Bengan i grannstallet.
P - Jaha, vad kostar det?
A - 2500 kronor i månaden ink allt.
P - Och vad har vi lärt oss av det?
A - Höh?
P - Att du har för bråttom.
A - Ehrm?
P - Ja hade du haft is i magen och inte köpt ett sällskap till hästen som du nu inte köpte iallfall (Mellie) så hade du sluppit dyra månads avgifter.
A - Pappa, jag skulle inte kunna leva utan hästar ;)
P - Nähe, jaha okej. Du är galen.

<3

Postat av: Evelina

Hahha söt konversation;)

2011-12-01 @ 20:40:45
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: