Nu äntligen

är julen förbi och helgens arbete slutfört.

Igår var det utgång med bästa frugan och hennes bror. Det tog 2 timmar från det att vi ställde oss i kön till det att vi fick första drinken. Men den som väntar på något gott...

Hela kvällen var väldigt trevlig och jag hade dunder kul!

Idag så har jag vart hemma hos mor & far för julfirande. Legat i soffan hela dagen & bara varit lat, kollat på film och haft det väldigt lugnt. Nu på kvällen åt vi av ren tradition renskav m. pressad potatis. D U N D E R G O T T !
Och öppnat paket, jag agerade tomte.

Jag fick väldigt bra julklappar och är mer än nöjd!
- Pengar
- Symaskin
- En burk med symaskins tillbehör
- En burk med godis
- En stavmixer (ÅHHH SÅ GLAD MAN KAN BLI FÖR ETT KÖKSREDSKAP!)
- Böcker
- En tjock häst i keramik
- En kudde
- En choklad ask


(har försökt vända bilden men den vill inte)


Tjock hest :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: