Pain.

Min kropp är död efter en helkväll i 14 cm klack. Inte fötterna men hälsenorna, korsbanden, baksida lår, svank, höft och knä. Känner mig som en gammal tant! Men man får nog skylla sig själv efter att ha buggat i de skorna med. Imorgon vankas jobb och jag ska strax sova.

Bengan fick stå idag, hade noll ork till att tömköra då jag misstänker att vi har en hel del att repetera och då framför allt komandona.

Planeringen ser väll ut som så att vi ska fortsätta fokusera på kommandona, förstärka dom och öva upp dom så det sker med yttersta finkänslighet. Bommar ska introduceras i vårt liv och bukmuskulaturen ska slimmas, rumpa ska byggas och sakta men säkert ska vi börja arbeta korrekt i form.

Vägen dit är dock lång men till sommarens Anders träning ska vi vara fit for fight. För övrigt fick jag en fråga om vart den träningen ska hålla hus och det är i Emmaboda.

Och jag lovar, imorgon ska schabraken fotograferas och komma ut på bloggen. OCH jag ska sätta mig ner och svara på kommentarer för det är ni värda!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: