Underbara du.

Kom nyss hem från stallet, mockat och motionerat mannen.

Släppte han lös i ridhuset och han typ "jaha, vad ska vi göra här?"
Så där sprang vi runt som två virrpannor. Jag först, Bengan efter och vad duktig han var!

Vi galopperade, travade, halter, ryggade, bakdelsvändningar, år morötter och fula snäva svängar. Bengan bockade, det hoppade jag dock över. Och förutom att han ett fåtal gånger tappade fokus från våran lek för att sniffa runt i ridhuset så var han mig hack i häl för att busa.

Jag blir så himla glad för han är verkligen min polare och det känns väldigt ömsesidigt. Går tamme tusan inte att vara bitter med honom bakom sig i full galopp.

Tyvärr är min mobil död så inga bilder eller filmer blev det men snaaart!

Postat av: Daniela

Vilken mysig header! Älskar shettisar! :3

2011-12-10 @ 12:17:08
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: agnes

Shettisar är så underbart söta! Har du hållt på med detta länge? :)

2011-12-11 @ 09:43:30
URL: http://iddeomir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: