Förruttnelse.

Flugorna verkligen surrar runt min blogg och likmaskarna börjar komma.
Ja det är illa! Lovade er till och med ett inlägg som aldrig dök upp och det är faktiskt riktigt dåligt.

Men just nu kretsar mitt liv runt:
- Körkortstagning
- Träning med Mellie
- Skolan och plugg

Men det som hänt den senaste veckan är inte allt för mycket, min hovslagare dök inte upp i torsdags och Mellie är en skam om fötterna. Jag förstår inte varför det är så svårt för dessa ack så viktiga människor att dyka upp och gör sitt jobb och om de inte kan de kan de väll åtminstånde ringa och säga att de har fått hinder på vägen?!

Ne istället ska man stå där och trampa i en timme och undra vart f*nskapet är?!
Ack o ack.

Veckan som kommer består utav
- Vattenslangsträning
- Lastträning
- Ridning
- Plugg
- Plugg
- Finfix av Mellie
- Tre års testet på söndagen

Så denna vecka kommer bli fet. Puss!

(kommer att komma bilder på Mellie som bebis, ett åring och filmer från senaste löshoppningen nu veckan som kommer. OM NI VILL SE?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: