Hiss och diss.

1. Unghästar
- De är underbara, skänker glädje och är lättlärda.
2. Min löshoppningstränare
- Hon kommer till och med när hon har feber och är sjuk!
3. Mina läsare
- Behöver jag änns motivera?



1. Hovslagare som inte håller tiderna.
- Finns inget mer irriterande, man kan iallfall ringa!
2. Okunnigt folk som tror att de kan.
- Fruktansvärt vad det sticker i ögonen, man ser felen och försiktigt försöker man ge hintar och får en utskällning tillbaka!
3. Dressyrmupparna.se
- Ärligttalat, provocerandet var spännande och nu är det borta!

Postat av: alice

SV: jag vet inte ^^ kände på dom innan jag gick ut fast den ena hade glidit ner lite xd

2011-05-01 @ 22:43:11
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: