Gooodmorgon.

Jag har vart så fruktansvärt duktig den här helgen. Igår morse åt jag ett nykokt ägg, en tallrik risgrynsgröt, 4 mackor och en kopp kaffe. Idag stekte jag två ägg o la på mackan samt åt en tallrik yoghurt och en kopp kaffe slank ner. Jag kan tycka att det är rätt duktigt såhär klockan 3 på morgonen :D

Varken igår eller idag kommer Bengan att gå. Hans vila blev visst 3 veckor istället för två. Och veckan som kommer nu kommer fyllas av motion måndag, fredag, lördag och söndag. På söndag är det desutom fotografering men vi tar det för vad det är.

Håller på att kolla runt lite på stallplatser med om Bonnis ska åka hem efter klinikbesöket. Hittade ett som jag vet är riktigt fint! Paddock, ridhus, in och utsläpp samt täckesbyten ingår. Grovfoder och kraftfoder ingår och spån.

Gillar mest att det finns ridhus och paddock då det är nått jag saknar och vill ha i vinter :D Men vi får se :)

Postat av: Petra

Har du planer på att stalla in båda två i något annat stall? Skönt med ridhus på vintern faktiskt :)



sv: Usch då, stackars Bonnis.. :(



Äh motion är bra ;) Gå hela Öland måste ju vara super! :P haha, nä men det verkar nice med en ridled :D

2011-11-20 @ 13:35:56
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

checka in min nya blogg om min ponny och jag vettja ;D

www.dompe.blogg.se

2011-11-20 @ 21:31:13
URL: http://dompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: