haha jag har såå himla tråkigt.

Men kom igen! WW1 och 2 på facebook är väldigt underhållande!

--> LÄS HELA

För övrigt är det gemensam frukost om ½ timme sen ska jag sova en timme och slutligen äta lunch. Och invänta brevbäraren men han lär väll komma samtdigt som jag måste gå till jobbet. Men bara det kommer idag blir jag lycklig, anländer nämligen 2 par skor och 2 klänningar från Nelly zu ich idag :D

SENASTE:
Dryck: Kaffe
Telefonsamtalet: Gösslunda gård
SMS: Lill Roos
Sång du lyssnade på: Shake it out - Florence and the machine
Gången du grät: I donno

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja
Har någon varit otrogen mot dig: Ja typ
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Jaaa då
Varit deprimerad: Nix, men dåligt kan vi alla må
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha det gör jag hela tiden? Kan inte sätta mig i en bil utan att somna (om jag inte kör då)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Vit
färg 2: Svart
färg 3: Blå

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hm möjligt
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, det insåg jag samma sekund jag sprang ut på studenten
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja men visst!
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Har inte msn
Hur många barn vill du ha: 2
Har du några husdjur: Ja, Sussi och Sessan
Vill du ändra ditt namn: Absolut inte. Eller jo - till Dagobert
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Det minns jag inte!
Vilken tid vaknade du idag: 02:42
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: Hmm vet ej, 6 januari?
Senaste gången du träffade din pappa: Förra veckan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det skrivs inte ut här :D
Vad lyssnar du på just nu: Inget
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Kan inte skrivas här
Vad är ditt namn: Anna
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Stenbock
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Victoria skolan - Slottsskolan
Gymnasie: Gamleby gymnasiet
Högskola: -
Hårfärg: Blond
Långt eller kort: Långt
Längd: 168 STOLTA centimetrar över havet
Vad gillar du gällande dig själv: Ögon och kropp. Sen att jag är en sån hiiimla underbar människa *självgod*
Piercings: Naveln och öronen
Tatueringar: Inga
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: 1 år, tog bort ett hemangiom vid ögat
Piercing: I öronen vid hm 12 års ålder?
Tatuering: Ingen
Bästa vän: Lotta och Robert
Sporten du spelade: Ridning var första riktiga men dansade balett som liten
Husdjur: Hampus
Vaccination du minns: Förträngt!
Konsert: Lars Winnerbäck
Förälskelse: Åh lågstadiet, tror han hette Andreas :D
Alkohol du drack: Nån drink typ

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: skriva den här meningen.
Lyssnar du på: Inget
Väntar du på: Att få gå & äta frukost

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Avelsrådgivare eller kanske lärare i lantbruksdjurs skötsel.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: En blandning av båda
Snygg mage eller snygga armar: Outch jag kan absolut inte välja där!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Lagom
Ragg eller förhållande: Förhållande. Lekt har jag redan gjort tillräckligt
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake mer faktiskt

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja
Tappat glasögon eller linser: Ja
Haft sex på första dejten: Haha ja
Krossat någons hjärta: Ja
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Himlen: Jahhha då
Tomten: Sen nån nisse på p3 sa att hon hade sätt en hustomte - ja
Att kyssas på första dejten: Mja egentligen inte
Änglar: Jag är en :D :D

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: Musik, hästar, pengar, vänner
Vad vet inte så många om dig?: Att jag...

Postat av: alice

anna nu blir jag rädd!! Jag är längre än dig :o

2011-11-23 @ 19:49:45
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: