Lite off sådär.

Har inte hänt nått spännande idag alls faktiskt mer än att jag jobbat min andra dag och har en kvar och är sen ledig en dag för att slutligen jobba fredag.

Men veckan är rätt spännande hur eller hur för på torsdag ska jag åka och kolla på stallet som Bengan ska stå i samt skriva kontrakt och så vidare. På lördag ska jag på clinic i Emmaboda och kolla när Anders Eriksson tömkör hoppas att det blir mycket givande! På kvällen ska jag ut med ett par kompisar och äta i Kalmar och på söndag flyttas Bengan till stallet förhoppningsvis och Li kommer på kvällen efter som Bonnis ska till kliniken på måndag.

Men förutom planering och åter planering har jag gjort färdigt designen efter 3 timmars arbete och jag är riktigt nöjd så nu ska den in på testbloggen för att kodas i ordning. Lär få finslipa en hel del sedan då jag kom på efter att ha gjort mer än hälften av headern att jag inte visste hur den skulle passa på mallen sedan. Kul! Tur jag kom på det innan jag spara efter som jag har en benägenhet till att spara allt i JPEG format och då är låst. Men förhoppningsvis kommer den upp imorgon, beror lite på :D

Men nu ska jag sova! Ha det bra alla små gullungar. Och du min nya 10e bevakare, I love you.

Postat av: Petra

Du verkar ha mkt spännande på gång! :)

Ska bli kul att se nya designen och höra hur det går med stallet och clinicen med Anders Eriksson :D



sv: Haha jaa I'm alive! :D Vet inte riktigt vad som hände riktigt.. Men när du frågade och jag såg hur många dagar sen det va jag skrev (tiden går sjukt fort..) så kände jag att det va dax att skärpa till mig! :P

2011-11-30 @ 01:30:57
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: