Nyfiken.

 

Vore suuuper glad om så många som möjligt svarar, om så bara på en fråga - men helst alla ;)


Postat av: Karin

jag hittade din blogg på facebook

följer din blogg på bloglovin

Rekomenderar:http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

minfux.blogg.se och sallberglina.blogg.se

2011-11-09 @ 22:18:39
Postat av: Petra

Bästa med bloggen är att du är så jävla skön och bjuder på dig själv! ;) hahaha, garvar fortfarande åt det där med kobajset! ;P Och allt annat också såklart :)



sv: Ja täcker rumpan verkar det allt göra! :) Men annars såg det ju inte så stort ut, så det blir nog super :) Du får recensera hur bukgjordarna är sen efter ett tag, dom verkar ju smarta. Men ser samtidigt lite klenare ut, typ som att dom istället kan gå sönder vid rullning och sånt, men kanske bara va som det såg ut?



Haha, kan tänka mig att allt blir lite krångligare med en sån bjässe! Men spelar roll om allt annat känns rätt, det löser sig alltid :) Men det lättaste att hitta grejer och sånt är det nog inte.. :P Och nä du får nog skaffa en lastbil så du kan åka runt med den! ;)



Usch jag hatar såna där annonser, där dom hotar med slakt... Blir både arg och får dåligt samvete för jag inte kan ta hem alla.. :P Och speciellt att lägga in en sån bild då, lixom hallå? Vill dom inte att nån ska ta den eller..

2011-11-09 @ 23:35:23
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Anna

Hittade din blogg via facebook



Det bästa med bloggen är att du bjuder på dig själv, skriver allting på ett roligt sätt och du har bra och intressanta åsikter. Något dåligt kan jag inte komma på.



Jag följer inte dig via bloglovin.

2011-11-10 @ 21:12:18
Postat av: Frida

Hittade bloggen via en annan blogg som rekommenderade dig, kommer dock inte ihåg än. :P



Lite ny här, men hittills har jag tyckt att träningen med lillen har varit intressant. Började tömköra själv ganska nyligen.



xelaaa.blogg.se och ussing.blogg.se

2011-11-11 @ 23:46:58
URL: http://www.hippson.se/riddagbok/frmln/
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Googlade på tömkörningsövningar, jag vill lära mej mer så att jag åtminstone kan FÖRSÖKA få det hyfsat rätt. Har fastnat, kommer rekommendera din blogg, håller i skrivande stund på att läsa in den - ett styvt arbete då du är oerhört produktiv! - började bakifrån! ;-)

2012-02-24 @ 14:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: