Sådär!

Efter mycket om och men, en borttagen kodmall resulterade ju i en helt ny kodsättning som jag faktiskt blev mer än lovligt nöjd över!

Om ni inte kan se den eller om något är konstigt hör av er!

uppdatera med F5



Först var jag ledsen...

Postat av: Sofie

Galet snygg headern blev!!! :D

2011-11-30 @ 14:40:38
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Den blev skitsnygg!! :D



hahaha är det en katt som sitter i fönstret i animeringen??

Man ser bara en klutt som ploppar fram lixom.. :P



Jag tänkte på en sak idag, fråga mig inte varför jag gick och tänkte på det men. Är det du som har döpt Bengan eller hette han Bengtsson när du köpte honom? :P



sv: Haha ja varför inte lixom! Bengan med pannlampa, the new shit! Det borde finnas pannlampor till hästar med.. :P



Nope, ingen snö i sikte här inte. Idag kändes det nästan som vår igen, helt sjukt. Så du kan vara lugn! Än behöver du inte komma upp och rädda mig! ;)

2011-12-01 @ 03:37:04
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: