19. En bild på min bästa vän och varför hon är det.

Li och jag träffade varann genom skolan, hon började lite efter oss andra så jag och 3 kompisar fick i uppgift att släpa med henne på lite socialhäng. Sen den dagen har jag alltid haft en väldigt gott öga till denna tjej som kan få mig att skratta så jag gråter.

Hon är även min fru då vi gifte oss för två år sedan och har årsdag den 1 november. och förhoppningsvis är detta än vän jag kommer ha med mig genom hela livet på ett eller annat vis.

Ja men ni vet, alla behöver ett ankare. Någon att ringa när allt håller på att gå åt helvete, det är hennes uppgift. Mitt ankare. Lika mycket som jag är hennes ankare med glädje.

Nu flyttar Li även ner till samma kontinent som jag, det vill säga Öland. Och jag är så glad att jag knappt kan beskriva det med ord.


"You can tell me all your thoughts, about the stars that fill polluted skies
And show me where you run to, when no one's left to take your side
But don't tell me where the road ends, cause I just don't wanna know, No I don't wanna know"

Jag villa baka kakor, diska, bli gammal, ligga brevid dig på ålderdoms hemmet med våra toyboys, rida, skratta och bara vara. Med dig.




Här har vi Madde, vi lärde känna varann 05 eller 06 tror jag och vi
H A T A D E varann till en början. Båda två med otroligt starka viljor och envisa som synden. Men efter ett tag så blev vi ett team, man får helt enkelt lära sig kompromissa.
Alla busturer med shettisarna, med sammy wammy och alla de andra tusen hästarna. Nattturen på GH, alla dumheter och gåsjakt.

Under mina tre år på gymnasiet var kontakten minst sagt sporadisk men tycker vi hämtat igen endel hyffsat.

Madde är galen, många tycker att hon är tyst och blyg men icke. Inte om man känner henne.

Madde kan ni hitta här, och kolla på de otroliga smyckena hon designar .






Postat av: Li

kyss på dej finaste frugan <3 (är lika långsam som vanligt med att läsa saker på fb) men mej blir du inte av med i första taget! love!

2011-10-07 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: