20. Något jag vill göra.

Jag vill börja tävla och träna seriöst. Det har vart en dröm i många år och nu kan egentligen inget som hindrar mig. Ska ta BE kortet tidigt i vår så jag kan köra själv (har en boogie på granngården jag får låna när jag vill) sen ska jag ju bara finna min blivande tävlingshäst.

Funderat mycket kring det här med hästköp.
Priserna är ju solklart påväg neråt så det är precis rätt tid att köpa. Sen ska man ju bara hitta Den hästen.

Det här är vad jag söker:
Vallack (no more bitches in ma stable yoo)
Pigg, framåt
Sammarbetsvillig
Nånstans mellan 3-5 år
Snäll att lasta (efter som jag kommer få göra det själv många gånger)
Snäll att sko (offrar inte min bästa hovslagares liv igen)
Snäll att rida ut på själv (ställer till att lite annars)

Ni skulle bara veta hur många annonser jag kollar på. Herregud


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: