ALLTSÅ!!!

Jag kan inte sluta skratta.



Och hur härlig är inte den här?


Postat av: Petra

Haha, ja den översta är asskön :)

Den undre hade jag inte sett förut, söt! :D



sv: Ja folk är väldigt snabba på att döma tyvärr, och ofta då negativt. Jag brukar nästan alltid bli uppfattad som värsta bitchen av folk jag inte känner (av främst tjejer..) fast jag egentligen är raka motsatsen. Såvida inte nån muckar såklart ;) haha



Men alltså helt allvarligt, vem fan skriver något sånt där? Personen ifråga kan ju inte må bra själv och som sagt säkert vara avensjuk. Jag kan inte ens förstå hur man kan skriva sånt.. det måste ju enbart vara för att såra? Och att försöka framställa sig själv som perfekt måste ju vara något rop på bekräftelse eller nått och att inte allt står rätt till. Ingen är ju "perfekt" och att skryta med saker så talar ju för sig självt. Svårt att tänka sig in hur såna människor funkar..

Tycker dessutom det är bra att dom stora bloggarna har på sig saker som inte är märkessaker, är redan sån sjuk märkesfixering inom den här sporten..

Och nä det tillför verkligen ingenting med såna kommentarer förutom att mottagaren säkert ändå blir ledsen, att den som skrev det själv framstår som en riktig idiot och en massa onödig negativitet... Precis, anorexia sitter ju i huvudet och är en sjukdom, klart som fan man kan ha det utan att vara sjukt spinkig. Och att dessutom på något sätt gå på en människa om något sådant är ju bara helt sjukt! Vill man att sjukdomen ska bli värre genom att antyda såna saker? Vilken idiot, blir fan förbannad på riktigt!



Haha ja det är jag det! :) Fast det va egentligen mest maskar jag räddade, men även sniglar! Tycker väl inte direkt om alla djur heller, men jag är uppfostrad så att man ska respektera allt levande. Typ som buddhisterna tänker ;) haha, ser jag att det är en massa sniglar eller myror någonstans så är det ju klart att man går på sidan alt. slalom :P Är det något äckligt kryp inne så släpper jag såklart ut den. Förstår inte riktigt varför man måste mosa sönder dom bara för dom är "äckliga". Alla har lika rätt att leva :) (Undantagen som jag faktiskt dödar medvetet är fästingar och myggor om dom går på mig eller djuren, va fan har vi gjort dom lixom? :P)

2011-10-11 @ 23:40:48
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Julia - bloppis på bloggen!

Du måste se:



http://www.youtube.com/watch?v=eT6RdtSRP3c&feature=youtube_gdata_player



:D



2011-10-12 @ 00:22:23
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: