HAHAH!

jag hade också dragit min kos om en fransyska stått och skrikigt på mig med sådan gäll röst ;)
Spola fram till 0:40 sek


Postat av: Petra

haha, ja herregud va den människan lät!! Ponnyn såg ju inte direkt så lycklig ut, så den gjorde helt rätt i att dra! ;P



sv: Ja nu när du säger det så har jag för mig att jag har läst det någonstans! Men har nog glömt bort det, precis som allt annat ;) För mig har avd B alltid bara varit för unghästar, men det är öppet för även äldre poonier nu alltså? :) Även om det är utanför tävlan så kan det ju vara roligt ändå :)



Jaha okej, så den gråa inte kvar hos dig? Och den bruna ska få göra lite allt möjligt alltså? :) Köra shettis ser så kul och gulligt ut, går det att tävla något med Bengan sen också eller blir det bara hemma? Har inte så stor koll på sånt :)



Ja dom senaste åren har väl jag och Max inte direkt haft flyt, det har varit en inflammation i ett knä som varit riktigt envis, fästing sjukdom och nu senast senskadan. Är väl egentligen inte sådär jätte mkt om man tänker på dom åren det ligger utspritt över, men i mitt huvud så känns allt annorlunda ;) Kan bara hoppas att det inte blir något mer, Max ska bli 30 år har jag bestämt! ;P haha



2011-10-02 @ 19:16:43
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

HAHA xD

2011-10-03 @ 15:17:04
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha! Det låter även som hon skriker "vafan! Vafan! Vafan!"

2011-10-04 @ 20:34:34
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: