Jag är kär.

I världens finaste lilla ponny.

Var ute och tömkörde idag med ett däck bakom. Körde ute på vägen. Gav bra miljöträning för Bengan och lite "Anna lugna ner dig nu"- träning. Börjar tro att jag har aggresivitets problem.

Om jag hade magiska krafter så skulle jag ge alla bilar som kör för fort förbi oss motorhaveri. Alternativt skulle deras bil förvandlas till en trampbil 50 meter innan fram tills de är 1 km framför oss. Jädra as. Ursäkta men idag så klev jag faktiskt helt sonika - och aningen tankelöst - ut i vägen när en mötande bil kom. Försökte vinka/flaxa med armarna att han skulle sänka farten, gubb jäveln flinade och vinkade tillbaka. Då klev jag ut i vägen (han vinkade typ 20 meter innan så han hade chans att stanna) DÅ saktade han ner. Aningen missnöjd.

Men vadå? Om en älg eller ett rådjur eller en jädra gris står i vägkanten så smyger man ju förbi för man inte vill skada bilen/ha djuret i bilen men vill man ha hästen i bilen eller på bilen? Jädra nötter.

Nästa gång ska jag kliva ut så idioten måste stanna bilen och sen ska hon eller han få en sån jädra strykning så denne kommer i framtiden lägga bilen i friläge och putta fram bilen i fortsättningen när de ska förbi en häst.

IALLFALL
han skötte sig superbra! Det var tungt till en början och han förstod inte riktigt varför det var tugnt men efter ett tag tuffade han på.

Gulle killen var väldigt ren idag med:

Borstning + tvättning. Han var så HIMLA mysig, kan nog inte hitta ett enda ställe på denna lille killes kropp som han inte fullkomligen njuter av att bli kliad på. Bäst är insida lår, mage, mellan frambenen och framför skapet. Då står han med alla benen BRETT isär och gungar :P

Finaste du <3




Postat av: Sara

Söta bilder! :)

2011-10-08 @ 21:08:29
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Noomie

Fina bilder(:

Asså, sånna idioter borde inte ha körkort. De borde åtminstonde skaffa lite vett i huvudet! >.< Tur det gick bra iaf(: Han är himla söt den lilla pownin^^,

2011-10-09 @ 10:20:35
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Petra

Ååh, gulle bengan! :D

Som sagt, såna idioter borde inte få vara på vägarna..!



sv: Haha jaa, allt borde bara funka,aldrig krångla och dessutom vara gratis! Det vore det ultimata :D

2011-10-09 @ 12:18:55
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Paulina

Söt!

2011-10-11 @ 13:16:16
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: