Så himla sugen...

... på att skriva ett åsikts inlägg.

Därför frågar jag Dig: Vad vill Du att jag ska ta ställning till?

Spelar egentligen ingen roll vad det är men helst hästinriktat.

Väljer det som känns mest aktuellt och intressant att skriva om ;)
- Vinnare får fetlänk desutom. Nej då, här mutas det inte! Jag är bara snäll.

HAHA btw, kanske ska strunta i att köpa häst och ställa en sånhär i hagen till bengan.


Postat av: Sofie

Något som jag tycker känns väldigt aktuellt är alla dessa mobbare på hästbloggarna, alla dessa elaka skvallerbloggar osv! Vet inte om du skrivit innan om det men vore kul att läsa :p

2011-10-07 @ 14:33:10
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

hahaha, en sån där vill jag ha! astuff :D haha



sv: haha tycker fortfarande att det låter helt sjukt med en nästrimmer :P men jag tror dig, det är ju hår liksom :) haha



Ja usch, bilar ska bara funka hela tiden och gå igenom alla besiktningar utan fel, helst gå på luft och dessutom inte kosta något i skatt... dvs. gratis vore det ultimata! Stötte på pappa imorse faktiskt och han snacka nått om att det nog är generatorremmen eller nått skit som låter, wiie en grej till som måste fixas! haha nä usch, hatar skrothögen för tillfället!

2011-10-07 @ 22:58:15
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Julia Järnroos

Tycker du ska skriva åsiktsinlägg om:

- Att rida utan hjälm

Säger till när jag kommer på något mer! Du får hemskt gärna tipsa mig om vad jag ska ta ställning till, var så länge sen och kommer inte på något..



Sv: Jo, för att hon var en revolutionerande människa för kvinnorna (och modebranschen). Hon bröt det kvinnliga idealet och inspirerade många andra. Nu finns det än idag ett "kvinnligt ideal" men inte som förr. Att vara så kreativ och modig som hon var, är ovanligt - speciellt på den tiden!

Dessutom verkar hon vara en unik personlighet och som sagt; inspirerande!

2011-10-10 @ 19:57:16
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: