14. Saker jag gör varddagligen.

Beror ju på om jag jobbar eller inte. Min varddag varierar ganska mycket

Dag med jobb:
02:30 -> up and jump it's morning!
13:30 -> Jobb (mjölka, köra traktor och helt enkelt göra sånt som en piga gör)
09:00 - 14:00 -> Äta, sova, blogga, ut till hästarna
14:15 - 19:00 -> Jobb (mjölka)
19:10 -> Äta, dator, duscha, sova

Om jag inte jobbar

10:00 -> Upp och hoppa
10:15 - 13:00 -> Dator och äta
13:15 -> Stallet
17:00 -> Äta, dator, sova

Saker jag gör i stallet:
* Tar in den häst jag ska börja med
* Bortar, gör iordning för motionering
* Rider/tömkör
* Ger kraftfoder till en aktuella hästen
* Släppet ut - tar in den andra
* Borstar, gör iordning för motionering
* Fodrar aktuell häst
* Smörjer allt
* Sopar

Lite skillnad mellan tränsen va? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: