5. Alla hästar i stallet

Haha ja det är ju inte så många precis efter som att jag har eget stall.



Bengtsson "Bengan" f. 2007 e. James Harriot u. Solhöjdens Cerina
Liten kille på strax under metern som ska bli min framtida körponny. Här i bloggen får du ju följa våran väg genom tömkörning och bus. Just nu håller vi också på med operation bantning (till Bengans stora fasa)



Bonaparts "Bonnis" f. 2007 e. Tëvs u. Mäte (istället för prickarna ska det vara sträck över e och a)
Står på foder hos mig medans den andra storhästen är iväg. Ska antagligen börja tävla honom till våren tillsammans med hans ägare/min bästa vän inom hoppning och dressyr. Just nu får du följa Bonnis igångsättning.



Camellie B "Mellie" f. 2008 e. Camaro M u. Tami Tau (e. Tolstoy)
Mellie står just nu hos Per Svensk för problemlösning då vi körde in rätt regält i en återvändsgränd när hon anlände hit i slutet av augusti - sparkar, går inte att lasta, osäker - aggresiv, orolig. Inget fungerarde. Just nu så vet ingen om Mellie kommer hamna här efter som att köpet inte är genomfört än efter som att hon inte gick igenom besiktningen. Red in Mellie och visade henne på treårstestet vintern 2010 - våren 2011



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: