ah jag är en shopaholic.

Det är det jag är! Alltid trott att jag är en skogshuggare från norrland med halva fingrar, liksom som förklaring till varför pengarna bara rinner rakt igenom näven på mig men nu vet jag!

iallfall, helgen har än så länge gjort mig glad med diverse shopping!

Blev följande saker till mig:
- Grå kofta med svarta armar, Monki
- Beige kofta, HM
- Vitt basic t-shirt, HM
- Vinterskor, DinSko
- Plånbok, Monki
- Ridstrumpor, Hööks

Och till pollarna:
- 10 kg morötter, CityGross
- Marin/röd däckelunderlägg, Hööks
- Rakt bett med fasta ringar
- Ponnyhack
- Tömkörningstömmar
- Dressyrgjort
- 4 plastbyttor (2 små till kvällsfoder + 2 stora att ha skit i)
- Dressyrspö
- Korta ponnysporrar+sporrskydd+sporremmar

Glömde: Ny betesreducerare så fick knåpa ihop min gamla med eltejp så nu ska han inte kunna få av sig den!
Inspänningstyglar, men efter dagens träning kändes det inte aktuellt för fem fucking öre.

Puss! Nån som vill se bilder?


Postat av: Julia

Jag vill se bilder :)

2011-09-25 @ 21:03:27
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Oj de va inte dåligt med shopping! :) KUL!

2011-09-27 @ 09:36:40
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: