anna anka röstar jag på.

Trodde faktiskt inte att denna dag kunde bli värre men jodå!

Vi har fotbad till korna som man måste gå genom för att kunna växla grindar, glömde bort det och sätter ner foten och blev genomblöt! Mys ;)

Ska ut o skrapa i sista avdelningen och vad hittar jag där? Jo en kalv. Stackars lilla snutten, alldeles smutsig och blöt! In med han i en kalvbox och sen efter passet fick han lite råmjölk :) Hoppas han klarar sig bara. Nu tror han säkert att jag är hans mamma :D Åh, jag känner sånna moderskänslor för kalvarna så det är helt sjukt!

Ursh, jag vill rida! Ledig imorgon så tänkte longera Bonnis lite lätt efter som han vilat en vecka nu och Bengan tänkte jag ta in och borsta. Han är den som gått aktivast nu så tror han mår bra av att få lite hjärnvila. Nästa veckan blir det nya tag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: