Bonnis - skritt runda


Bonnis för lädagen kdd i ett reflex/marinblått schabrak + marin blå lindor. Han var super duktig och väldigt pigg o framåt nästan hela tiden. Dock är han aningen oregelbunden i sin bjudning framåt och hur allert han är på att ta mina hjälper. I början av skritt rundan är han lagom framåt och traskar på, sen dör han lite och ska mest kolla på fåglar och träd sen är han J Ä T T E framåt och sista biten ska han takta. Som sagt, aningen oregelbunden så idag bröt jag väll ett litet löfte jag hade till mig själv om att han ska skrittas på långa tyglar, jobbade han lång och låg när han blev super pigg för att aktivera han så han slutade tänka på allt spännande i omgivningen och att vi snart var hemma ;) Tror inte han dog...

Desutom trampade den "lilla" herren mig på min stackars stackars högerfot, woop woop











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: