det är tur.

att ingen ser mig nu.

Ursh sov jätte dåligt inatt, vill alltid ha armen under magen när jag sover men korna har vart och sparkat på mig så har massa blåmärken och rivsår så det gick inte!

Men imorse var jag ju så himla trött, ställde klockan på åtta och vaknade ehhh halv 10? Så hinner rida gör jag ju inte... :(

Men nu ska jag in i duschen, fixa mig och sen brassa iväg i min lilla röda bil!

Ha det kalas...
....and don't forget bloglovin

(min största dröm är faktiskt att få jobba som seminörska - avelsrådgivare. Fast på kor ;) )

Postat av: Catharina

SV: I fälttävlan? Tävlar ponny och tävlar mest P90 men har tävlat enstjärnigt en gång också :)

2011-09-17 @ 11:23:30
URL: http://systrarnacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: