Jädrans.

Har åkt på nått som ser ut att bli en dunderförkylning :( Har satt sig i ena bihålan och som alltid när jag är förkyld kommer jag få en saftig ögoninflamation.

Behöver jag äns nämna att Bonnis som skulle ridits idag blir lidande? Har ingen lust att vara sjuk från jobbet, känns så jädrans surt bara!

Funderar på om jag vågar mig på att longera honom iallfall så att han får röra lite på sig.
Varför ska jag bli sjuk nu liksom? När jag börjat trava igång honom och allt! Och Bengan som jag tänkte börja dra däck efter...

M U T T E R.


Var ute och klappade på dom förut dock, Bengan hade fått av sig korgen igen så nu spände jag upp den lite ihopp om att han inte får av sig den nu :) No more fatty <3

Lite kärlek i lagårn

Bebisar :D

 

Här jobbar jag, typ 6 timmar varje arbetsdag ;) Runt runt i karusellen det går!


Postat av: Lina - Team Hippoteket

Krya!

2011-09-27 @ 10:26:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: