Nej tack.

Jag vill inte städa - men jag borde.
Tvättmaskinen är färdig - men jag orkar inte.

Och jag har sagt till mig själv att jag inte får gå ut till hästarna föränn det är färdigt! DAMN!

Langar upp en lista för att slippa en liiiten stund till. Btw så har jag idag beställt hem de dööööheta oranga schokemöhle schabraket + lindor. Gosh.

RYTTAREN
Namn: Anna Bengtsson
Smeknamn: Bengt, Mamma Bengt och Tuttanna (smickrande, ohja)
Klubb: Förtillfället ingen.
Född: 6 januari 1992
Längd: 168 cm
Hårfärg: Mörkblond typ
Tävlat som högst,hoppning: 1 meter
Tävlat som högst, dressyr: LB:1
Hopp- eller dressyrryttare: Dressyr

HÄSTEN
Namn: Bengtsson
Smeknamn: Bengan

Född: 2007-05-21
Kön: Valack
Ras: Shetlands ponny
Mankhöjd: Under 1 meter
Färg: Fuxskäck
Tävlad som högst, hoppning: -
Tävlad som högst dressyr: -

Namn: Bonaparts
Smeknamn: Bonnis
Född: 2007-05-21 (samma dag som Bengan)
Kön: Valack
Ras: Lettiskt halvblod
Mankhöjd: 170+ cm
Färg: Brun
Tävlad som högst, hoppning: -
Tävlad som högst dressyr: -

Namn: Camellie B
Smeknamn: Mellie
Född: 2008
Kön: Sto
Ras: Svenskt halvblod
Mankhöjd: ~167 cm
Färg: Avblekbar skimmel
Tävlad som högst, hoppning: -
Tävlad som högst dressyr: -

UTRUSTNING RYTTARE
Hjälm: Ingen aning
Säkerhetsväst: -
Stövel/sko: Stövel: Tattini
Handskar: Kingsland
Skjorta: -
Kavaj: Vill ha en Pikeur Diana
Spön: Inget för tillfället, bröt av mitt förra haha
Sporrar: Inga då de försvann i flytten efter studenten

UTRUSTNING HÄSTEN
Transport: Ingen
Sadel: Bonnis har en Wintec Cair
Stigbyglar: I dono
Stigläder: Wintec
Träns: Ett par från Hööks och sen några andra som är till Bonnis
Bett: 4 stycken tredelade
Hjälptyglar:  Inga
Luvor: Inga
Schabrak: Kyro, Tattini, Schokemöhle, nått jag inte vet vad det är för märke på med mera.
Sadelgjordar: Tror Bonnis är från hööks
Benskydd: Ett par event till Bengan
Benlindor: Hööks och Globus
Ridtäcken: Inga
Täcken: Charlies, Bukas, Hööks med mera.



Postat av: Paulina

Svara gärna på min fråga på bloggen! Hur värmer du egentligen upp din häst?

2011-09-21 @ 20:36:06
URL: http://fotopaulina.blogg.se/
Postat av: Madsoline

Keep the good works comming.

2012-01-24 @ 09:50:01
URL: http://madsoline.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: