Vecko planering.

Måndag (igår): Bengan ledig - Bonnis skritt 30 min
Tisdag: Bengan tömkörning - Bonnis skritt 30 min
Onsdag: Bengan tömkörning - Bonnis ledig
Torsdag: Bengan cykel - Bonnis skritt 30 min
Fredag: Bengan ledig - Bonnis skritt 30 min
Lördag: Bengan tömkörning - Bonnis skritt 30 min
Söndag: Bengan cykel - Bonnis skritt 30 min

Mina veckoplaneringar beror mycket på hur jag jobbar. Efter som att jag antingen jobbar ettan vilket innebär att jag jobbar 03:45-9:00 och sen 12:30-19:00 och orkar inte riktigt hålla igång båda hästarna där mitt på dagen. Men jobbar mest tvåan och då har jag tiderna 03:30-09:00 och sen 14:30-19:00 och då hinner jag och orkar med båda + sova en timme :)

Nu ska jag ut till pollarna! Ha det bra, ikväll kommer ett tanke inlägg om inridningens första steg - TAKT.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: