Ambitiöst.

Gick upp kvart i 7 imorse, pallrade mig ut i kylan för att flytta på bilen som inatt stod i verkstan för att tina.
Igår när jag körde hem skakade bilen så dant att över 80 höll jag på att åka av vägen.
Och tack gode gud var det borta så nu är det bara att köra på! Haha igår kväll körde jag fast i min trädgård med. Ingen vidare terrängbil jag har inte ;)

Iallafall, efter det gick jag och sov fram till 9 då mina missar ansåg att jag skulle kliva upp. Sessan satt och kuttrade så nöjt och det gör det inte lättare att sova. Två centimeter från huvudet "kutter kutter".

Klev upp, plockade i ordning på toaletten och sen brassade jag ner till Ica, handlade lite gott. Kom hem, gjorde godis beståendes av ett lager smält mjölkchoklad sedan ovanpå det hade jag hackade hasselnötter och krossade frysta hallon och blåbär, toppade det hela med smält vit choklad. JUMMY!

Nu så har jag precis städat färdigt och det är rent. Dammsugit, torkat golvet, möblerat lite, torkat av alla ytor blaha blaha.

Visste ni att om man googlar på "Clean" får man fram 1 540 000 000 resultat. Om man söker på "Dirty" får man fram 842 000 000 resultat. Resultaten förvånar mig en aning och egentligen ville jag att resultet skulle bli tvärt om för att kunna understrycka att det inte bara är jag som är skit aktig. Åh andra sidan kanske 1 540 000 000 stycken VILL ha rent...

Nu så kokar jag das potato, broccoli och ska steka tre ägg. Jag är hungrig och skulle kunna äta en kamel.

Lite senare så ska Du få tömköra Bengan igen. Vill du det?

Postat av: alice

SV: jag vet inte det riktigt. Men förhoppningsvis så är det bara muskulärt..

2012-02-13 @ 18:21:14
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Varsågod, tacktack ! :)

2012-02-13 @ 20:00:50
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: