Busbubben.

Kom precis hem från stallet, mockat och haft Bengan lös i ridhuset.

Jag har sådan vedervärdig smärta i ryggmuskelaturen. Tror att jag sov på nått knöligt sätt inatt, what so ever han brassade runt - hoppade och for. Ena stunden med alla benen i luften och nästa på rygg. Knasboll!

"Tömkörde" en liten stund i avskrittningen med bara grimskaft runt halsen för att kolla kommandona. Han var faktiskt helt okej duktig, det där med att svänga var ju lite knasigt efter som att han inte är van vid tryck men det gick! Tokiga som vi är så skulle vi försöka oss på att trava med halsring. Lyckat Anna! Han brassade iväg och jag fick släppa ;) Men satte mig ner och visslade, han vände direkt och travade mot mig!

Titta, jag hoppar! För typ massa år sedan.


Postat av: Josäfin :>'

Härlig bild :D

2012-02-01 @ 10:59:37
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: