Godmorgon!

Nu ska jag snart traska över till chefens mamma & pappa för lite frukost, sen ska jag brassa till stallet.
Mocka och göra alla vardagliga sysslor och sen ska jag släppa lille herren i ridhuset så han får brassa av sig.

Imorgon ska jag tömköra i grimma, misstänker att något spökar i Bengans mun och det är väll på sin plats att kolla upp de där vargtänderna. Så ska prata med stall ägarinnan som är veterinär om hon kan kolla in och om hon kan se något blir det ett besök på kliniken :)

Dagen har förövrigt var bra so far, i eftermiddag ska jag börja vid 10 i ett istället för halv ett. Har vart 45 min för tidig nu de senaste två gångerna så ska testa och se om det går. Hoppas det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: