Grattis Anna.

Morgonsdagens födelsedagsfirande skulle skett på jobbet. Men har haft sådan sprängande huvudvärk idag på jobbet och med tanke på att jag blev sparkade så dant att jag tuppilurade i helgen så tyckte mamma att jag skulle ta det lugnt imorgon istället. Jädra dyrt, röd dag imorgon = mycket pengar jag går miste om. Gillas inte.

Nu ska jag gå och sova, om jag kan. Huvudvärken är inte nådig och började nästan gråta i lastmaskinen förut :(

Men bara för att jag borde sova och jag har dålig pli på mig själv så:

Under 2011..
Har du gråtit? ja
Har du skrattat? ja
Har du sovit i tält? ja
Har du sovit under bar himmel? ja
Har du varit på Gröna Lund? nej
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit på Kneipbyn? nej
Har du varit utomlands? nej
Har du varit i en annan stad? ja
Har du bott hemma? Hemma som hemma med mor&far nej, hemma som i mitt hemma ja

Dina vänner under 2011..
Har en vän dött? nej
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän? nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? ja

2011 har du:
Har du pussat någon? ja
Har du varit tillsammans med någon? ja
Har du varit kär i någon? ja

När har du som mest..
Gråtit under 2011? Våren
Skrattat under 2011? sommar

Denna månad...
Har du varit kär? nej
Har du kysst någon? ja
Har du pussat någon? ja
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? ja
Har du gråtit? ja
Har du varit glad? Ja
Har du varit ledsen? ja

När...
Grät du senast? 1 januari
Skrattade du senast? idag
Duschade du senast? igår
Lyssnade du på musik senast? idag
Hade du kul senast? erhm vet ej

Vem..
Kramade du senast? Li
Pratade du i telefon med senast? Li
Fick du sms av senast? Min chef
Hade du tråkigt senast? just nu
Tycker du om någon just nu? jadå
Jag samlar på? Ljus
Gröna eller röda äpplen? töda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Li
Vilken tid gick du upp idag? Fyra
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? nej, katterna sov jag med
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? Hej det är Anna
Vad ska du göra ikväll? sova!
Vad ska du göra imorgon? vila
Var vill du bo när du blir stor? På landet
Vad vill du bli när du blir stor? Socialtkompetent
Är det okej att gråta? ja
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? Oh vet jag inte!
Bär du glasögon eller linser? Glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
Har du piercing? ja
Har du tatuering? nej, men letar tatuerare
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja
Solar du ofta? nej inte längre
Är du bra på att laga mat? Helt OK
Gillar du att dansa? Ja
Hur vig är du? Haha som en träpinne
Vilken är din favoritglass? Daimstrut (fuck u laktosintolerant)
Tror du på ett liv efter döden? vill tro
Är du morgon eller kvällsmänniska? morgon
Vilken ögonfärg har du? gröna
Vilka hårfärger har du haft? Blont, rött, brunt
Är du beroende av något? Jajamensan
Senaste låten du hörde? Kelly Clarkson - Stronger
Brukar du bädda sängen? Ja
Har du kysst någon under den senaste månaden? Ja
Vad var det senaste du sa? "Det var inte uppskattat"
Saknar du någon nu? ja

Kärlek:
1. Är du singel nu? - ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Nej
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? – nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ja
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - delvis ja
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Absolut
9. Saknar du någon av dina ex? vissa stunder, ja. Väldigt sällan dock
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ja
11. Brukar du tänka på dina ex? – När allt annat är skit, varför inte piska sig lite till? ;)
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - mja
13. Har du nån bästa vän? ja
14. Är du ofta med dina vänner? – så ofta som det går.
15. Vad brukar ni hitta på? – äta, pimpla vin, skratta, snacka skit
16. Bästa minnet med nån vän? – Kan inte peka ut ett specifikt med Li faktiskt. Allt är bäst med henne
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Li
18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja
19. Vem vet mest om dig? - Li

Den du sist:
20. Fick en puss av? - Haha det ni
21. Låg med dig i samma säng? - Robin och Pär
22. Delade ett riktigt skratt med? - Li
23. Skrev till dig på msn? – använder inte msn
24. Du skrev till på msn? – använder inte msn
25. Du gick på stan med? - Mamma?
26. Som ringde dig – Pia
27. Du ringde? - Li
28. Du höll i handen? – Magnus
29. Sagt att den tycker om dig? – oh no name

Övrigt:
43. Smygit ut ur ditt hus? - ja
45. Struntat i skolan för att göra något roligare? – ja
46. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - ja

Om dig:
47. Hur gammal är du? - 19 och 364 dagar
48. Hur lång är du? -  168
49. Vart bor du? - Ottenby
50. Är du nöjd med ditt rum? – Ja
51. Vilken är din riktiga hårfärg? - blond
52. Vad väger du? – 57 kg
53. Har du någon sjukdom? - Nej
54. Är dina föräldrar skilda? - Nej
55. Gillar du skolan? - Går inte i skolan men gillade den när jag gick i den

Bästa:
65. Vännen? Li
66. Kyssen? - David
67. Datumet? – 7 februari
68. Låten? – Don't know
69. Filmen? – The Notebook?
70. Sporten? - Ridning

Vad:
71. Åt du senast? - Chips
72. Drack du senast? - Vatten :o
73. Har du på fötterna? - Strumpor
74. Lyssnar du på just nu? - inget
75. Gillar du mest hos dig själv? – Hela jag!

Postat av: Emma

Du har säkert rätt men det var det som gjorde det så roligt!

2012-01-05 @ 23:08:37
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: