Ibland är man bra töntig.

Imorse, eller inatt som många av er skulle säga så skrek jag i omklädningsrummet. Att jag änns fick fram ett pipigt vrål klockan tio i fyra är ett mysterium. Att jag på köpet lyckades flyga upp på bänken är också det ett mysterium.
Min arbetskollega klev in när jag står på bänken och illglor på EN MUS (jävel) som max var 10 cm från nos till svanstipp och jag kan erkänna att det fick mig en smula generad.

Okej, jag träffade på denna mus igår också men då var han i hallen - då var jag lite kaxig och övervägde att mosa den med en stövel men idag var den i omklädningsrummet 1 meter från mig.


Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Hmmm... jag skulle nog överväga illhojt om den var i sovrummet när jag vaknar... inte annars... ;-D

2012-02-24 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: