Jag har en otroligt glad kille.



Tråkigt nog filmade jag på sidan så ni får antingen vrida huvudet eller datorn ;) Han var så nöjd! Varv på varv i full kareta! Byta galopp kan han göra med! Efter det tömkörde jag och var ju skapligt glad att jag släppte honom innan så han fick bralla av sig! Hur som så skötte han sig ypperligt och vi arbetade mycket med böjda spår och halter. Och vet ni vad? Han satte halterna ALLA gånger, inte ett enda steg bakåt eller krafs i backen eller otålighet. Han stannade och där stod han. Duktig!



Red även Li's ponny Panks och här har vi den obligatoriska outfit bilden. Snygg va?




Som ni ser har jag tappat otroligt mycket i ridningen och kan inte änns hitta takten i skritten! MEN handen är buren!

Postat av: Amelie och Emelie

söt blogg :D

ska vi följa varandra med bloglovin ?:D

kram

2012-01-10 @ 18:11:03
URL: http://amelieochemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: