Så himla trött.

Så det bara finns inte, ska hoppa in i duschen sen sova med mina fina missar. Som förövrigt är sjukt nöjda efter som att jag var snäll och köpte hem blötmat och torkat kött :) Kind of me.

Frukost imorgon om jag inte är dödstrött för då ligger jag kvar i sängen! Bengan ska in och borstas på, hade tänkt tömköra både idag, imorgon + fredag men det är klass två varning och regn så hoppar över det...



.. och detta för att jag borde sova men har tråkigt.
Tre-saker-testet
Tre saker jag inte förstår mig på: Okunskap, onödigheter, osämja
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Årets utgåva av Blossa glögg, ljus, blommor
Tre saker jag gör just nu: Snarkar i vaket tillstånd, pussar på katten, skriver detta
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Leva, finna någon att leva med, resa
Tre saker jag kan: Mjölka kor, seminera grisar, sjunga falskt
Tre saker jag inte kan: Hålla ordning på livet, komma ihåg att rengöra kattlådan 2 ggr om dagen, knäppa med fingrarna
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Angus and Julia Stone, magen, katten
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Seminera kossor, tömköra jädrigt bra, hur man byter dammsugar påsar
Tre favoriträtter: Renskav m. pressad potatis, tacos, mammas mat

Sömn-testet
- Vad har du på dig när du sover? Så lite som möjligt
- Hur sover du helst? På det sättet som är skönast just ikväll
- Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Oftast
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Ja

Mode-testet
Beskriv din stil med 3 ord. Anna, stickat, bonnig
Vad innebär mode för dig? Att ha en egen stil
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Kompaniet, HM, Gina, Nelly, MONKI, lite random små butiker
Shoppar du second hand? Det händer
Vilken är din favoritdesigner? Köper inte särskilt mycket designer kläder.
Vad är din favorit i vinter? Stickat
Hur mycket shoppar du för i månaden? Alldeles för mycket för min garderobs bästa
Dyraste plagget respektive billigaste? Dyraste är antagligen min balklänning och billigaste är mina strumpor
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Ja
Brukar du tröstshoppa? Nej
Högklackat eller lågklackat? Höga
Vilket blir ditt nästa köp? Erhm dån stickad tröja
Vilka är dina stilikoner? Ingen särskilt, blandar mellan olika stilar
Favoritplagg just nu? Mina stickade tröjor

Lycklighets-testet
[] Du har en pojkvän. [X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil. [x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans. [x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[] Det finns en pool i din gård. [X] Du klär dig som du vill.
[] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan. [X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[] Du har aldrig blivit nedslagen. [x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på. [x] Ditt rum är stort nog för dig.
[] Människor använder dig inte för den du är. [] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt. [ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan. [] Du spelar någon sport.
[] Du brukar göra något efter skolan. [x] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar. [x] Du är nöjd med ditt utseende.
[] Du har inget självförtroende alls. [] Du har aldrig fått IG.
[] Du vet vad som händer i världen. [X] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv. [X] Du kan mer än ett språk.
[ x] Du har ett smeknamn. [x] Du har ett husdjur.
[x]Du kan hela orden från 10 låtar. [ ] Du har inga "fiender".
[X] Du är en ganska snäll person.

Total: 21
0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Dumhets-testet
(X) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(X) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(X) du har gått in i en glasdörr
(x ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(X) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( x) du har sprungit in i ett träd
() det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
() du testade precis om du klarade det
(X) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(X) ditt hår är/har varit blont
() folk har kallat dig långsam
(x) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(X) du har nån gång somnat på en lektion
(X) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
() folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
() du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal
(X) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
() du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(X) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(X) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(x) du råkar göra sönder väldigt många saker
(X) du har trillat av stolen då den stått helt still
(X) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa: 18.
18 eller mindre betyder att du inte är dum.

Dagens-testet
DAGENS VILL HA: Sömn
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, långkalsonger, kingsland hood, t-shirt / Arbetsbyxor, långkalsonger, t-shirt, tjocktröja
DAGENS FRISYR: Knut
DAGENS LÅT: Kelly Clarkson - Stronger
DAGENS MISSLYCKANDE: Erhm vet inte
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS KÖP: Mat
DAGENS GODIS: chips
DAGENS HUMÖR: Seg

Allmänt test
Hur bor du: Hus
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 168
Kan du laga mat: Ja
Vad har du på dig just nu: Mjukis byxor, långkalsonger, underkläder, t-shirt, hood
Har du någon fobi? Nej
Hade du en bra kväll igår: Ja
Vilket är ditt senaste inköp:Massa mat
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobbet (lön)
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vem snackade du med senast: Filip
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Juice
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte, i helgen kanske ;)
Saknar du någon just nu: Ja, frugan o familjen
Intressen: Hästar, kossor, lantbruk, shopping

Postat av: Noomie

Haha, ÄLSKART! Hur sjutton gör man sånna naimerade? Jag vill också ju (x

2012-01-03 @ 22:53:37
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: