Tömkörning i grimma.

Ja det är vad som det ska bjudas på under dagens pass, tänkte släpa fram två bommar och lite koner men ska inte åka till stallet föränn runt halv 4. Vill vara i stallet med mina små flickor och mammorna för det är så himla mysigt!
Ska rycka klart Bengans man med och knäppa en efter bild till er. Spännande va?

Igår när jag kom så var en av mammorna kvar och hon berömde mig för min mockning. Min första tanke var att hon var ironisk men icke, jag antar att jag är rätt hårt drillad både i mockning, sopning och krattning innerst inne. Är alltid pedant noga med Bengans box så varför skulle jag vara mindre noga med någon annans? Alla pluttar, foderrester, strimlade pluttar ska bort och det ska vara jämt i boxen.

Iallfall, sitter och bläddrar sida upp och sida ner bland bloggar på BL. Har faktiskt hittat en ny att följa som jag fastnade för, jag är nog ganska svårflörtad. Designen ska vara fin, ska inte vara massa plutti. Inläggen behöver inte vara super intresserade men det ska vara bilder (och nej jag är inte noga med att allt är super fina arrangerade proffsbilder utan mobilbilder är minst lika uppskattat) och det ska vara bra skriva inlägg i uppbyggnaden. Men viktigast är uppdateringen, har så mycket ledig tid vid datorn att jag vill ständigt ha något att läsa!

Är din blogg en sån jag kanske borde kolla in? Lämna en kommentar ;)


Postat av: Jenny

Vilken söt ponny du har! Får mig att sakna min förra shettis...

2012-01-22 @ 08:51:46
URL: http://lilatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: