Uppsala vecka sex.

Ja som rubriken lyder pyser jag till Uppsala om två veckor och stannar där i en vecka ungefär. Det kommer utav den anledningen vara dåligt med tränings inlägg men sörj inte för jag ska försöka hålla uppdateringen uppe endå.

Det som kommer bjudas på under den veckan är bland annat:
- Åsikter.
- Favoriter ur de utgivna vår/sommar kollektionerna.
- Vad jag gör i Uppsala.
- Lite om tömkörning.
- Och en frågestund.

Kommer nämligen ha väldigt mycket egen tid dels för att det tar rätt skapligt lång tid att åka upp dit med andra ord kommer jag ha mängder av tid att elda upp mig över olika saker (om det är något ni önskar att jag ska ta ställning till så lämna gärna det i en kommentar så får vi se om jag nappar) samt tid att fundera över andra intressanta inlägg. I och med att Filip som jag ska åka och hälsa på går i skolan kommer jag att vara ensam under dagarna och då har jag tid att blurra igenom kollektion efter kollektion.

Bra va? :D

Jag och Filip på balen :)


Postat av: Sofie

Jag skulle vilja ha ett åsiktsinlägg om hästrasmobbning! Typ mot travare, islänningar osv osv :P

2012-01-25 @ 20:52:24
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se
Postat av: Noomie

Va fin du va! Själv gick jag inte på balen. 'Klänning är inte min stil' sa jag till alla xD Haha.. Hoppas du får det roligt i uppsala iaf(:

2012-01-26 @ 10:23:20
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: