En snabb sak bara.

Kommentarer är JÄTTE trevligt. Men:
- "Hej fin, kommentera min?"
- "Hej, fin blogg. Följa via BL?"
- "Hej hur är det?"

Är inga kommentarer som änns publiceras längre och ännu mindre svaras på. Efter som det är reklam kommentarer, kommentera nått äkta så ska ni se att jag kommer in och svarar.

Följa via BlogLovin?

Nej, gjorde det innan och bytte hit och dit MEN efter en vecka försvann alltid en bevakare, antagligen den som nyss börjat följa mig. Slutade alltid på NIO TROGNA OCH ACK SÅ ÄLSKADE FÖLJARE. Så nej, bevaka om min blogg är intressant för så väljer jag bloggar :)

Puss!

Bjuder på en gammal bild med mördar gaffeln. Cuz i löv it my pinglings.


Postat av: paulina --->L<------

Du kan lägga till mig på tio :3

2011-11-23 @ 18:20:29
Postat av: alice

SV: vilken färg vaa? xd

2011-11-23 @ 20:03:29
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: