10. saker du inte visste om mig

1. Jag flyttade hemifrån när jag var 16.
2. Bor i ett eget hus beståendes av 4 rum + kök, badrum, vind och källare.
3. Jag har tävlat hoppning.
4. Jag har kastrerat kalvar.
5. Jag vill bli avelsrådgivare
6. Jag doppar helst inte huvudet under vattnet i sjö/hav för att jag är rädd för att drunkna.
7. Min första "dressyrtävling" (blåbärsdressyr) gjorde jag på welshmountin ponnyn Candido, efter det dröjde det många år innan jag visade mig på banan igen.
8. Har blivit erbjuden att börja träna monté för att senare tävla. Jag tackade nej
9. Jag hade jätte dåligt självförtroende och brukade svälta mig själv i högstadiet fram till jag började gymnasiet.
10. Jag kan och vet allt bäst själv men har på senare år fått inse att man bör lära sig något nytt varje dag och att kritik inte alltid behöver vara något negativt.

det finns dagar då det är jävligt kämpigt att kliva upp klockan halv 3 på morgonen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: