Ursäkta dålig uppdatering.

Ja bloggen har haft 'semester' i helgen, fanns inte riktigt tid för bloggande efter som jag från fredagen inte vart riktigt med så att säga :) Har haft en sjuuuk tjugoårs fest kan man säga. De sista åkte för en timme sedan.

Kommer lite bilder sen när Tina lagt in de på fb.

I födelsedagspresent fick jag rätt halvskumma saker:
- Ett bucas hals täcke till Bengan :D Bild på det kommer ikväll
- En dildo, ett par ätbara trosor, en porrtidning (inte helt oväntat med tanke på vilka två stolpar som gav de)
- Presentkort på hm och systembolaget
- Vin och sprit i mängder.

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sumera kvällen i huvudet, åka till stallet och städa färdigt. Har moppningen kvar och i mitt sovrum har jag en sjö av öl. KUL

Gormé middagen jag lagade till frugan och mig i fredags. Romantisk middag som spårade ut totalt.
Klockan 11 ringde en kompis och ville komma hit, vid 4 var de här och då hade de tagit taxi från Oskarshamn för 2500 kronor. Haha

 


Rundvandringen imorse, galna gossar!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: