Oh hoy!

Min härliga lilla "det här kommer komma upp varje dag" lista sprack ju kan man väll säga, men det har krånglat med bilduppladdningen från iphonen så ska in o köpa mig en liten kamera så ska vi nog se att det blir bättre!
I och för sig är väll att smidigare än att e-posta bilderna från mobilen till datorn?

Hur som, i helgen så har jag stallvakt i form av chefens son så uppdateringen kommer vara lite knackig efter som att de nu bara går och såsar fram till på måndag/tisdag för då blir det allvar igen! Jobbar bara 14 dagar nästa månad så har endel spare time...

Vad ska Du göra nu i helgen?

Jag ska till Linköping och fira min farmor som fyller 75 imorgon
och ikväll ska vi ut på resturang med familjen
och bo på hotell. Rätt mysigt! :D


(Bästa sitsen, tur att man blivit bättre sedan bilden är tagen typ -03 :P )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: