Dagens träning.

 

Blir en hinderbana är tanken, lite tankenötter till min käre Bengan. Den svarta linjen visar en hel bana med slalom, gå mellan smala bommar, portar där jag ska göra halt/övergångar och cavaletti. Den röda linjen visar en liten tanke nöt med slalom och en bom"bana".

 

Tänker filma dagens träning korta stunder samt visa positionens betydelse i tömkörningen då jag får en del frågor om just det. Hope you like it!

Nu ska jag kasta i mig lite mat och sen brumma iväg!

Puss

Postat av: Lina

Fin blogg! :)

God Jul, Lina =)

2011-12-20 @ 19:40:37
URL: http://ryttarre.blogg.se/
Postat av: Noomie

Najs! :) Hoppas det gick bra!

Joo, jag står i 'drivande' position, och försöker alltid snabbt komma tillbaka dit när jag 'justerat' honom efter han stannat och vänt sig, om jag lyckas. När han väl stannat och vänt sig mot mig så backar han bara, vara sig jag försöker leda fram honom eller 'mana på' honom mer bakifrån (om jag kommer så långt) :(

Jag skulle ju kunna filma när jag försöker longera an gång så ser du kanske vad problemet är? :) Jag har ju 'longerat in' honom också, han fattade de första gångerna när någon ledde honom samt första och andra gången utan ledare, efter det har det bara gått utför... -.-

2011-12-20 @ 21:52:58
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: