K O R S I T A K E T !

Har fått två nya BL bevakare inom loppet av typ en vecka. Helt otroligt, tack o tack!

Jag funderade på en sak här om dagen, tror det var i tisdags. Lyssnar ganska mycket på radio och framför allt Christer i P3 brukar komma ganska lägligt när jag lastar foder på eftermiddagen.

Och här om dagen pratade dom om ute/inne låsningar och kom direkt o tänka på en isident när jag gick första året på gymnasiet.

Jag hade låst in min "tagg" till den elektroniska dörren, i vanliga fall hade det bara vart till o knacka på hos någon lärare men vid detta tillfälle var det ju såklart helg och vaktmästaren var inte hemma (han bodde på skolan men ibland åkte han iväg) så där stod jag, Li och en till kompis utelåsta.

Jag hade dock - sån tur var - inte stängt fönstret riktigt utan bara dragit till det. Så vi börjar bygga oss uppåt av stolar och på toppen av de två stolarna ställde vi en två bent stege (upp och nedvänt V stege) och där på toppen av berget satte vi kompisen och på hennes axlar balanserade jag.

Stegen var inte super hög precis och inte kompisen heller så jag hade en ganska bra bit kvar till fönstret så där på axlarna står jag och lyckas precis få upp fönstret och får typ hoppa upp så jag kan kroka axlarna innanför fönstret och häva mig upp.

Idiotiskt egentligen för vi hade kunnat så oss åt h-vete om vi hade druttat men in kom vi! Och fiffig är man, tager vad man haver till andra våningen haha.

Har du låst in/ute dig själv eller en kompis någon gång?


Bengan med tusen trådar i hagen, endå är han inte i rätt hage vid insläppet.
Han är aldrig innelåst han inte!

Postat av: Petra

Va fin han blev i sitt täcke! :D



haha, lite trådar på staketet.. :P han lyckas alltså rymma ändå?

Trivs ni bra i nya stallet? :)

2011-12-10 @ 16:42:24
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: kajsa

Nemen guu vilken charmig liten plutt!!

grymt söt :)

2011-12-10 @ 18:12:35
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: