Underbara men ack så långa dag!

Dagen har gått som på smort, verkligen kalasens bra!
Inga kor på rygg, inga trasiga fodervagnar, allt helt och inga sparkande kor. Sjukt härligt!

Kom hem vid halv 11 och strax där efter kom Sofia och Filip. Två gamla kompisar från skolan som är helt fantastiska, behövde verkligen se dom. Gud vad härligt det var! Käkade massa kakor och gick gårdsvisning. Skrattade och njöt. Underbara dom.

Sen jobb igen och nu sitter jag här!

Vet ni vad, jag har nu vart vaken i 18 timmar konstant varav 11 med jobb. Kul va? Otroligt!
Är dödens trött och vill inte än fundera över hur pigg jag kommer vara imorgon.

Var ute och pussade på mina grisar med, åh. Väntar fortfarande på svar från Lovisa - BioLight tjejen som ska kolla igenom Bengan och Bonnis med thermografi (på vanlig svenska - se om någon av de har ökad värme i någon muskel som kan tyda på inflamation) Bengan ska bara rutin kollas, borde inte vara något fel. Men är bra att kolla så han inte har minsta antydan till fång också eller är överbelastad eller liknande. Bonnis ska kollas framför allt för att se om han fortfarande har ont i ryggen samt se hur sadeln ligger. Om jag hade pengar över hade jag viljat kolla min egen kropp men det får göras nån annan gång när ekonomin tillåter. Haha undra hur min rygg ser ut liksom. Haha.

Sitter nu och letar tränare i tömkörning efter som att målet är att komma ut och tävla 2012 eller 2013 med Bengan inom tömkörning. Till min stora glädje skulle Anders Eriksson komma till Emmabods 3-4/12 och har nu mejlat och frågat om det finns platser kvar :) Håll tummarna!

Postat av: Ida *yh* Alfredsson

BioLight är det Helena Sandell?

Vet att hon har värmekamera.



Camilla hon var tidigare körlärare på Ingelstorp (vet inte om hon fortfarande är) Men hon är grym i körning/tömkörning och har tävlat elit (förvisso med russ) i brukskörning. Om du vill ha tips. :)

2011-11-03 @ 22:31:00
URL: http://wooolengirl.blogspot.com/
Postat av: Petra

Va spännande att kolla med värmekamera! (Antar att det är det?) Skulle jag med vilja, är det dyrt? :)



Roligt att du börjat kolla efter tömkörningskurser! Bengan kommer nog äga skiten ur alla i tömkörnings-dressyr! ;D Vore ju skit skoj om du får träna för Anders Eriksson :)



sv: Tack! :D

2011-11-04 @ 00:09:04
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: