vet ni vad?

Brun utan sol kan dra åt pipsvängen.

Bajs är det nya BUS så äre. Nu har jag dock tvättat armarna men kan bjuda på en bild ikväll på hur mumsiga mina armar är efter ett mjölkpass i tee. Eller mysiga och mysiga, har typ skapat ett skal av bajs på armarna.

Nu har jag vart duktig och bakat en kaka beståendes av maräng, vit choklad, rosa grädde och passionsfrukt. Bild kommer imorgon ;) Jag kanske valt fel yrke? Kanske skulle blivit konditor istället.

Bara för det kommer den säkert smaka skit och ge matförgiftning...

Postat av: Petra

HAHA alltså jag dog typ när jag läste det här! Jag gillar när du skriver om koskit :) Vart är bilden då? Jag vill seee :D haha

2011-11-14 @ 02:58:47
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: